Szybki kontakt

 

Tel.: 793 788 411

biuro@bezpiecznyimport.pl

Biuro czynne od poniedziałku do piątku
w godz. 7.00-15.00

 

Harmonogram dostaw

Dostawa towaru 19 sierpnia
Wielka wakacyjna promocja - sprawdź nowe ceny !

Jesteś sprzedawcą platformy aukcyjnej? Masz sklep internetowy?

Zasady są proste:
1. Rejestrujesz się w Systemie Sprzedaży KECJA
    (wystarczy, że  prześlesz dokumenty potwierdzające prowadzenie działalności gospodarczej)
2. Aktywujemy Twoje konto, otrzymujesz dostęp do bazy produktów, cen, zdjęć i opisów
3. Po pierwszych pięciu zamówieniach opłaconych przez Ciebie z góry lub przy odbiorze
    przprzyznamy Ci limit kredytu kupieckiego (zabezpieczony przez firmę windykacyjną :) )
4. Sprzedajesz towar (np. na allegro, w sklepie internetowym)
5. Wpisujesz zlecenie wysyłki z adresem Twojego klienta (tzw. tryb dropshipping)
6. Wysyłamy towar, status zlecenia zmienia się na ZREALIZOWANE a przy numerze zlecenia pojawia się numer przesyłki kurierskiej.
7. Drukujesz fakturę zakupu.
8. Otrzymujesz pozytywny komentarz za sprawnie zrealizowaną transakcję od swojego klienta.

Do przesyłki nie dołączamy paragonu. Nie interesuje nas za ile sprzedałeś dany towar. 
Dlatego pamiętaj aby przesłać drogą elektroniczną dowód zakupu swojemu klientowi.

Komentarze naszych sprzedawców allegro świadczą o naszej firmie.
Zapraszamy również do naszej siedziby. Sprawdź nas, spotkaj się z nami.
Warto nam zaufać – rozumiemy, że Twój sukces jest naszym sukcesem.

Oferta przeznaczona jest wyłącznie dla firm.


Drophipping

Informacja

Nowa strategia cenowa na kecja.pl

 

Informujemy, że chcąc wyjść naprzeciw Państwa oczekiwaniom zdecydowaliśmy się zmodyfikować naszą strategię cenową.
Wiąże się to z następującymi zmianami:

  1. Obniżenie do minimum marż na większość produktów bezpośrednio przez nas importowanych.

  2. Zwiększenie widełek rabatowych przydzielanych naszym klientom.
    Od chwili obecnej maksymalny rabat możliwy do uzyskania przez Państwa to 20%.
    Przydzielając rabat tak jak dotychczas będziemy brali pod uwagę obroty, terminowe płatności oraz (nowość) ogólny poziom współpracy przy uwzględnieniu danych statystycznych realizowanych dla Państwa reklamacji.

  3. Wprowadzamy zmianę dotyczącą przesyłek wielokartonowych.

Począwszy od chwili obecnej będziemy Państwu naliczali koszty wysyłki dla tylu paczek ile w rzeczywistości został spakowany i wysłany towar z Państwa zamówienia.
Dotychczas często był naliczany koszt jedynie pierwszej przesyłki.
Zmiana ta jest konieczna ze względu na obniżenie cen produktów.


Mam nadzieję, że wprowadzone zmiany przyczynią się do Państwa sukcesów biznesowych wraz ze zdecydowanym wzrostem obrotów oraz konkurencyjności Państwa oferty w sklepach internetowych oraz na platformach aukcyjnych.



Sławomir Estkowski
Prezes zarządu Fideli sp. z o. o.

Nowości