F.A.Q. - Najcześciej zadawane pytania
Przesyłka kurierska DPD: 20zł
Przesyłka kurierska DPD pobraniowa: 23zł
Kurier gabaryt: 20zł
Kurier gabaryt pobranie: 26zł
Paczka 48: 20zł
Paczka 48 pobraniowa: 23zł
Paczka 48 odbiór w punkcie: 18zł
Paczka 48 pobraniowa odbiór w punkcie: 21zł
Własna etykieta: 4,99zł
Własna etykieta gabaryt: 6zł
Przesyłka kurierska DPD pobraniowa: 23zł
Kurier gabaryt: 20zł
Kurier gabaryt pobranie: 26zł
Paczka 48: 20zł
Paczka 48 pobraniowa: 23zł
Paczka 48 odbiór w punkcie: 18zł
Paczka 48 pobraniowa odbiór w punkcie: 21zł
Własna etykieta: 4,99zł
Własna etykieta gabaryt: 6zł
Nie. Są to osobne serwisy, które wymagają odrębnej rejestracji.
Tak, zdjęcia i opisy udostępniamy bezpłatnie naszym partnerom.
Opisy i zdjęcia możesz pobrać z naszego systemu (po zalogowaniu: Moje konto->Dodatki->Export CSV). To dlatego nie wysyłamy nośników.
Nie ma takiej konieczności. Wymagamy tylko zarejestrowania w naszym systemie.
Tak. Taki dokument wystarczy.
Nie ma takiej konieczności.
Tak, w trybie drop ship realizujemy zarówno przesyłki po przelewie jak i za pobraniem.
Przesyłki pobraniowe rozliczane są w zakładce Menu->Finanse->Pobrania.
Mogą Państwo zdecydować, czy wpływające pobrania mają pokryć należności wynikające z faktur, czy też mają być zwracane na konto bankowe.
Przesyłki pobraniowe rozliczane są w zakładce Menu->Finanse->Pobrania.
Mogą Państwo zdecydować, czy wpływające pobrania mają pokryć należności wynikające z faktur, czy też mają być zwracane na konto bankowe.
Po zrealizowaniu zamówienia na liście zamówień w godzinach popołudniowych pojawia się aktywny numer listu przewozowego. Po kliknięciu na numer listu zostaniesz przeniesiony na stronę przewoźnika z informacją o aktualnym statusie przesyłki.
Numery przesyłek na stronie przewoźnika widoczne są dopiero w godzinach wieczornych.
Numery przesyłek na stronie przewoźnika widoczne są dopiero w godzinach wieczornych.
Nie wysyłamy faktur pocztą elektroniczną.
Faktury za zakupione przedmioty dostępne są w naszym systemie. Istnieje możliwość pobrania faktury z zakładki "Menu/Finanse/Faktury".
Faktury za zakupione przedmioty dostępne są w naszym systemie. Istnieje możliwość pobrania faktury z zakładki "Menu/Finanse/Faktury".
Nigdy nie wkładamy dowodu zakupu do paczki ze względu na to, że wiele zamówień naszych klientów to zamówienia dropshipping - dlatego unikamy jakichkolwiek śladów prowadzących do naszej firmy.
Faktury za zakupione przedmioty dostępne są w naszym systemie. Istnieje możliwość pobrania faktury z zakładki "Menu/Finanse/Faktury".
Faktury za zakupione przedmioty dostępne są w naszym systemie. Istnieje możliwość pobrania faktury z zakładki "Menu/Finanse/Faktury".
Jako sprzedawca masz obowiązek udokumentować sprzedaż. Musisz to zrobić we własnym zakresie.
Zwróć uwagę na możliwości wysyłania faktur drogą elektroniczną. Zachęcamy do zapoznania się z tekstem rozporządzenia oraz dodatkowymi informacjami na ten temat.
Zwróć uwagę na możliwości wysyłania faktur drogą elektroniczną. Zachęcamy do zapoznania się z tekstem rozporządzenia oraz dodatkowymi informacjami na ten temat.
Składając nowe zamówienie możesz w uwagach wpisać prośbę o wysyłkę danego zamówienia z innym.
Postaramy się połączyć zamówienia. Jednocześnie informujemy, że ze względów technicznych nie zawsze jest to możliwe.
Postaramy się połączyć zamówienia. Jednocześnie informujemy, że ze względów technicznych nie zawsze jest to możliwe.
Do czasu przyjęcia zamówienia do realizacji możesz ustawiać statusy.
Możesz zmienić status z "Oczekującego" na "Rezerwacja", jeśli chcesz wstrzymać na jakiś czas realizację zamówienia (na przykład czekając na wpłatę od klienta).
Możesz zmienić status z "Rezerwacja" na "Do realizacji", jeśli chcesz aby Twoje zamówienie zostało zrealizowane.
Możesz też anulować zamówienie.
Możesz zmienić status z "Oczekującego" na "Rezerwacja", jeśli chcesz wstrzymać na jakiś czas realizację zamówienia (na przykład czekając na wpłatę od klienta).
Możesz zmienić status z "Rezerwacja" na "Do realizacji", jeśli chcesz aby Twoje zamówienie zostało zrealizowane.
Możesz też anulować zamówienie.
Docelowo zwracany towar powinien dotrzeć do nas. Mogą Państwo poprosić klienta o wysyłkę na "adres serwisu".
W ewentualnych kontaktach telefonicznych z klientami przedstawiamy się jako serwis, aby nie sugerować Państwa współpracy z nami.
Adres korespondencyjny:
DK INVESTMENT GROUP sp. z o.o.
Niałek Wielki 133
64-200 Wolsztyn
tel. 693 713 987
W ewentualnych kontaktach telefonicznych z klientami przedstawiamy się jako serwis, aby nie sugerować Państwa współpracy z nami.
Adres korespondencyjny:
DK INVESTMENT GROUP sp. z o.o.
Niałek Wielki 133
64-200 Wolsztyn
tel. 693 713 987
Możesz złożyć zamówienie i ustawić status "Rezerwacja" - produkt będzie wówczas dla Ciebie zarezerwowany.
Pamiętaj, aby nie ustawiać statusu zamówienia "Do realizacji" z prośbą o późniejszą realizację. Do tego służy status "Rezerwacja".
Pamiętaj, aby nie ustawiać statusu zamówienia "Do realizacji" z prośbą o późniejszą realizację. Do tego służy status "Rezerwacja".
Faktury generowane są każdego dnia roboczego. Na fakturze pojawiają się produkty z zamówień zrealizowanych.
W naszym systemie pojawią się maksymalnie dwie faktury z jedną datą.
Na jednej z faktur pojawią się towary wysłane za pobraniem wraz z kosztami wysyłki. Na drugiej znajdą się produkty, za które chcesz zapłacić przelewem, również z wyszczególnioną ceną wysyłki.
Na jednej z faktur pojawią się towary wysłane za pobraniem wraz z kosztami wysyłki. Na drugiej znajdą się produkty, za które chcesz zapłacić przelewem, również z wyszczególnioną ceną wysyłki.
Termin płatności to 5 dni przy przesyłce kurierskiej i 12 dni przy przesyłce kurierskiej za pobraniem.
Pierwszych pięć faktur należy opłacić z góry lub zapłacić za towar przy odbiorze. Na kolejne otrzymasz kredyt kupiecki.
Wpłaty księgujemy każdego dnia roboczego w godzinach popołudniowych.
W systemie sprzedaży Kecja znajduje się 7 poziomów cenowych stopniowanych co 1%.
Płacąc terminowo faktury można uzyskać maksymalnie 3% rabatu (1% co 7 dni), w przypadku przeterminowania faktur powyżej 2 dni nastąpi blokada możliwości składania zamówień, natomiast ceny produktów wzrosną o 1%.
W przypadku dalszego opóźnienia, ceny produktów będą rosły o 1% co 3 dni(maksymalnie do 3%).
Krótko mówiąc: opłacanie w terminie się opłaca.
Płacąc terminowo faktury można uzyskać maksymalnie 3% rabatu (1% co 7 dni), w przypadku przeterminowania faktur powyżej 2 dni nastąpi blokada możliwości składania zamówień, natomiast ceny produktów wzrosną o 1%.
W przypadku dalszego opóźnienia, ceny produktów będą rosły o 1% co 3 dni(maksymalnie do 3%).
Krótko mówiąc: opłacanie w terminie się opłaca.
Na indywidualną prośbę możemy odstąpić od reguły. Wówczas odblokowanie może nastąpić na wyraźną prośbę popartą przesłaniem dowodu wpłaty.
Przy dobrej współpracy jest taka możliwość.
Nie ma kwoty minimalnej.
Staramy się, aby stany były zawsze aktualne. Z doświadczenia możemy powiedzieć, że 99% produktów wysyłanych jest w terminie określonym w karcie produktu. W pozostałych przypadkach przesyłki są realizowane z opóźnieniem jedno lub dwudniowym.
W wyjątkowych przypadkach zamówienie może nie zostać zrealizowane. Dokładamy wszelkich starań, aby takich sytuacji było jak najmniej.
W wyjątkowych przypadkach zamówienie może nie zostać zrealizowane. Dokładamy wszelkich starań, aby takich sytuacji było jak najmniej.
Rozpoczynając sprzedaż danego produktu (np. na Allegro czy Ebay) możesz dodać go do Produktów obserwowanych.
Zrobisz to w systemie (Moje konto-> Powiadomienia->Obserwowane) dodając konkretny produkt lub całą grupę wybierając ją z rozwijanego menu (drzewa kategorii).
W przypadku zmiany w naszym systemie opisu, dodania nowych zdjęć czy wystąpienia zerowego stanu magazynowego otrzymasz o tym informacje e-mailem. Wysyłamy je tylko do osób nimi zainteresowanych.
Zrobisz to w systemie (Moje konto-> Powiadomienia->Obserwowane) dodając konkretny produkt lub całą grupę wybierając ją z rozwijanego menu (drzewa kategorii).
W przypadku zmiany w naszym systemie opisu, dodania nowych zdjęć czy wystąpienia zerowego stanu magazynowego otrzymasz o tym informacje e-mailem. Wysyłamy je tylko do osób nimi zainteresowanych.
Wszystkie produkty można z powodzeniem sprzedawać w sklepach internetowych.
Jednak w związku ze sporymi kosztami wystawień, promowania i prowizji Allegro nie wszystkie produkty sprzedają się rewelacyjnie w tym serwisie. Można przyjąć, że około 30% produktów przy zachowaniu odpowiednich narzutów będzie ciekawą ofertą dla Twoich klientów.
Jednak w związku ze sporymi kosztami wystawień, promowania i prowizji Allegro nie wszystkie produkty sprzedają się rewelacyjnie w tym serwisie. Można przyjąć, że około 30% produktów przy zachowaniu odpowiednich narzutów będzie ciekawą ofertą dla Twoich klientów.
W naszej hurtowni masz możliwość wygenerowania pliku csv z danymi o produktach.
Istnieje też możliwość skorzystania ze swobodnej wymiany danych hurtowni Kecja.
Istnieje też możliwość skorzystania ze swobodnej wymiany danych hurtowni Kecja.
Jesteśmy dostępni w dni robocze w godzinach 7-15.
Czas wysyłki uzależniony jest od dostępności w magazynie. Towary (z opcją wysyłki w 24h) zamówione w dni robocze do godziny 14 staramy się wysłać w danym dniu. Zwróć uwagę na dostępność w karcie produktu.
W karcie produktu znajdują proponowane przez nas opcje. Jeśli jest możliwość wyboru Listu pocztowego, można skorzystać z opcji. Jeśli jej nie ma, do wyboru pozostaje przesyłka kurierska lub przesyłka kurierska pobraniowa.
Wysyłki zagraniczne są możliwe. Nie ma możliwości wysyłki za pobraniem.
Jest tak w przypadku zamówień "na sztuki".
Natomiast przy zamówieniach na całe kartony cena wysyłki uzależniona jest od ilości kartonów.
Natomiast przy zamówieniach na całe kartony cena wysyłki uzależniona jest od ilości kartonów.
Zabawki oczywiście spełniają normy europejskie (przede wszystkim EN71, która dotyczy bezpośrednio zabawek).
Ogólna instrukcja użytkowania zgodna z wytycznymi PIH znajduje się na opakowaniu.
Ogólna instrukcja użytkowania zgodna z wytycznymi PIH znajduje się na opakowaniu.
Aby otrzymać dostęp do cen hurtowych w serwisie, prosimy o przesłanie dokumentów firmowych na adres: bok@kecja.pl. Po ich otrzymaniu w pełni aktywujemy konto.
Należy skorzystać z funkcji przypomnienia hasła: wpisać adres e-mail użyty podczas rejestracji i zatwierdzić go odpowiednim przyciskiem. W kolejnym etapie otrzymają Państwo e-mailem odpowiednie informacje.