INFORMACJE OGÓLNE

System Sprzedaży KECJA znajdujący się pod adresem www.kecja.pl, zwany
dalej Hurtownią, jest własnością firmy:

DK INVESTMENT GROUP sp. z o.o.
Niałek Wielki 133
64-200 Wolsztyn

Adres korespondencyjny:
DK INVESTMENT GROUP sp. z o.o. Niałek Wielki 133, 64-200 Wolsztyn

Zawarcie umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedającym może nastąpić na dwa sposoby.
Kupujący ma prawo przed złożeniem zamówienia do negocjacji wszelkich zapisów umowy ze Sprzedającym, w tym również zmieniających zapisy poniższego regulaminu. Negocjacje, te powinny być prowadzone w formie pisemnej i kierowane na adres Sprzedającego (DK INVESTMENT GROUP Sp. z o.o., Niałek Wielki 133, 64-200 Wolsztyn). W przypadku zrezygnowania przez Kupującego z możliwości zawarcia umowy na drodze indywidualnych negocjacji zastosowanie ma poniższy regulamin i stosowne przepisy prawa.

§1 REGULAMIN / DEFINICJE

1. Adres na który należy wysłać reklamacje/zwroty:
DK INVESTMENT GROUP Sp. z o. o.
Niałek Wielki 133
64-200 Wolsztyn

2. Dane kontaktowe dostawcy:
DK INVESTMENT GROUP Sp. z o. o.
Niałek Wielki 133, 64-200 Wolsztyn
NIP: 9231728522, REGON:381339281 KRS:0000748078
e-mail: bok@kecja.pl
telefon: 693 713 987
godziny pracy siedziby dostawcy 6:00 - 14:00

3. Karta produktu – pojedyncza podstrona hurtowni zawierająca informacje o pojedynczym produkcie zawierające opis, specyfikacje,zdjęcia produktu.
4. Klient detaliczny – osoba fizyczna prowadząca/nieprowadząca działalności gospodarczej lub osoba prawna nabywająca towary od Kupującego.
5. Zamawiający – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która nabywa u Dostawcy towary z oferty handlowej w postaci zamówień własnych, zamówień , posiadająca aktywne konto w serwisie internetowym Dostawcy, znajdującym się pod adresem www.kecja.pl
6. Kupujący – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą lub osoba prawna nabywająca towary od Sprzedającego.
7. Koszyk – lista produktów sporządzona z oferowanych w hurtowni produktów na podstawie wyborów Kupującego.
8. Miejsce wydania rzeczy – adres pocztowy lub punkt odbioru wskazane w zamówieniu przez Kupującego.
9. Produkt – minimalna i niepodzielna ilość rzeczy, która może być przedmiotem zamówienia, a która podana jest w hurtowni Sprzedającego jako jednostka miary przy określeniu jego ceny (cena/jednostka).
9. Przedmiot umowy – produkty i dostawa będące przedmiotem umowy.
10. Hurtownia – serwis internetowy dostępny pod adresem kecja.pl, za pośrednictwem którego Kupujący może złożyć zamówienie.

11. Sprzedający/dostawca
DK INVESTMENT GROUP Sp. z o. o.
Niałek Wielki 133
64-200 Wolsztyn
NIP: 9231728522, REGON: 381339281,
zarejestrowany i widoczny w KRS pod numerem: 0000549681
KONTO BANKOWE: 06 1140 1850 0000 2677 7700 1004

12. System – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego, potocznie określany Internetem.
13. Termin realizacji – podana na karcie produktu liczba godzin lub dni roboczych.
14. Dropshipping – usługa zlecona przez Zamawiającego, a świadczona przez Dostawcę, polegająca na bezpośrednim dostarczeniu Klientowi Końcowemu towarów z Oferty handlowej nabytych przez Zamawiającego od Dostawcy.
15. Klient Końcowy - osoba lub podmiot, z którym Zamawiający zawarł umowę sprzedaży towaru nabytego od Dostawcy.
16. Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach platformy sprzedażowej www.kecja.pl
17. Newsletter – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Dostawcę, polegającą na przesyłaniu Zamawiającemu informacji handlowych.
18. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).
19. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, Nr 827 ze zm).
20. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
21. Wada fizyczna – niezgodność rzeczy sprzedanej z umową, a w szczególności jeśli rzecz:
a. nie ma ona właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;
b. nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedający zapewnił Kupującego,
c. nie nadaje się do celu, o którym Kupujący poinformował Sprzedającego przy zawarciu umowy, a Sprzedający nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;
d. została Kupującemu wydana w stanie niezupełnym;
e. w razie nieprawidłowego jej zamontowania i uruchomienia, jeżeli czynności te zostały wykonane przez Sprzedającego lub osobę trzecią, za którą Sprzedający ponosi odpowiedzialność, albo przez Kupującego, który postąpił według instrukcji otrzymanej od Sprzedającego;
f. nie ma ona właściwości, o której zapewniał producent lub jego przedstawiciel lub osoba, która wprowadza rzecz do obrotu w zakresie swojej działalności gospodarczej oraz osoba, która przez umieszczenie na rzeczy sprzedanej swojej nazwy, znaku towarowego lub innego oznaczenia odróżniającego przedstawia się jako producent, chyba że Sprzedający zapewnień tych nie znał ani, oceniając rozsądnie, nie mógł znać albo nie mogły one mieć wpływu na decyzję Kupującego o zawarciu umowy, albo gdy ich treść została sprostowana przed zawarciem umowy.
22. Wada prawna – sytuacja, kiedy rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej albo jest obciążona prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu rzeczą wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu.
23. Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego złożone za pośrednictwem hurtowni określające jednoznacznie: rodzaj i ilość produktów; rodzaj dostawy; rodzaj płatności; miejsce wydania rzeczy, dane Kupującego a zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedającym.

§2 Warunki ogólne

1. Umowa zawierana jest w języku polskim, zgodnie z polskim prawem i niniejszym regulaminem.
2. Miejsce wydania rzeczy musi znajdować się na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
3. Sprzedający jest zobowiązany i zobowiązuje się świadczyć usługi i dostarczać rzeczy wolne od wad.
4. Wszystkie ceny podawane przez Sprzedającego wyrażone są w polskiej walucie i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Ceny produktów nie zawierają kosztu dostawy.
5. Wszelkie terminy liczone są zgodnie z art. 111 Kodeksu cywilnego, czyli termin oznaczony w dniach kończy się z upływem ostatniego dnia, a jeżeli początkiem terminu oznaczonego w dniach jest pewne zdarzenie, nie uwzględnia się przy obliczaniu terminu dnia, w którym to zdarzenie nastąpiło.
6. Sprzedający zapewnia Kupującemu korzystającemu z systemu poprawność działania hurtowni w następujących przeglądarkach: IE wersja 7 lub nowsza, FireFox wersja 3 lub nowsza, Opera wersja 9 lub nowsza, Chrome wersja 10 lub nowsza, Safari z zainstalowanymi najnowszymi wersjami JAVA i FLASH, na ekranach o rozdzielczości poziomej powyżej 1024 px. Używanie oprogramowania firm trzecich mających wpływ na funkcjonowanie i funkcjonalność przeglądarek: Internet Explorer, FireFox, Opera, Chrome, Safari może mieć wpływ na poprawne wyświetlanie serwisu, dlatego w celu uzyskania pełnej funkcjonalności hurtowni kecja.pl, należy je wszystkie wyłączyć.
7. Kupujący może skorzystać z opcji zapamiętania jego danych przez hurtownie w celu ułatwienia procesu składania kolejnego zamówienia. W tym celu Kupujący powinien podać login i hasło, niezbędne do uzyskania dostępu do swojego konta. Login i hasło są ciągiem znaków ustalanych przez Kupującego, który ma obowiązek zachowania ich w tajemnicy i chronienia przed niepowołanym dostępem osób trzecich. Kupujący ma w każdej chwili możliwość wglądu, poprawiania, aktualizacji danych oraz usuwania konta w hurtowni.
8. Niniejszy Regulamin określa w szczególności:
a) zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta w ramach platformy sprzedażowej;
b) zasady i warunki procesu składania i realizacji drogą elektroniczną Zamówień w ramach platformy sprzedażowej, Zamówień Dropshipping;
c) warunki płatności dotyczące realizowanych zamówień;
d) kwestie dotyczące dostaw towarów wynikających z realizacji zamówień;
e) zasady określające przyjmowanie zwrotów i tryb procesu reklamacyjnego.
9. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa DK INVESTMENT GROUP Sp. z o.o. zastrzega sobie możliwość ograniczenia świadczenia usług za pośrednictwem platformy sprzedażowej osobom poniżej 18 roku życia. W takim przypadku potencjalni Zamawiający zostaną o powyższym powiadomieni.
10. Zamawiający mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odnośnika zamieszczonego na stronie głównej platformy sprzedażowej www.kecja.pl oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.
11. Informacje o Towarach podane na platformie sprzedażowej, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego (art. 66 k.c.) i są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy sprzedaży (art. 71 k.c.). Mimo dokonania wszelkich starań, nie bierzemy pełnej odpowiedzialności za zdjęcia i opisy znajdujące się na platformie sprzedażowej.
12. Towary z oferty na platformie sprzedażowej Dostawcy zaopatrzone będą w informacje oraz oznaczenia w języku polskim wymagane przez przepisy prawa, w tym prawa Unii Europejskiej, a także będą spełniać inne wymogi określone prawem. Dostawca odpowiada za ich należyte oznakowanie.
13. Dostawca zastrzega możliwość zmiany postanowień zawartych w Regulaminie o których jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego.
14. Każdy Zamawiający zostanie poinformowany o zmianie treści Regulaminu poprzez umieszczenie informacji na platformie sprzedażowej pod adresem www.kecja.pl.
15. Zamawiający, który korzysta z usługi Newsletter, zostanie poinformowany o zmianie Regulaminu przez przesłanie na jego adres poczty elektronicznej informacji o zmianie.
16. Zmiany Regulaminu wejdą w życie nie wcześniej niż po upływie 7 dni kalendarzowych od momentu poinformowania Zamawiającego o wprowadzeniu zmian.
17 W przypadku zmiany Regulaminu wszystkie umowy zawarte przed datą wejścia w życie tej zmiany będą realizowane zgodnie z Regulaminem w brzmieniu obowiązującym w dniu zawarcia umowy.

§3 Zawarcie umowy i realizacja

1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę.
2. W celu złożenia zamówienia Kupujący powinien wykonać co najmniej następujące czynności, z których część może być wielokrotnie powtarzana:
a. dodanie do koszyka produktu;
b. wybór rodzaju dostawy;
c. wybór rodzaju płatności;
d. wybór miejsca wydania rzeczy;
e. złożenie w hurtowni zamówienia poprzez użycie przycisku „Potwierdzam i zamawiam”.
3. Zawarcie umowy z Kupującym następuje z chwilą złożenia zamówienia.
4. Realizacja zamówienia Kupującego płatnego za pobraniem następuje niezwłocznie, a zamówienia płatnego przelewem lub za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych po zaksięgowaniu wpłaty Kupującego na koncie Sprzedającego, co powinno nastąpić w terminie 30 dni od złożenia zamówienia, chyba że Kupujący nie był w stanie spełnić świadczenia z nie swojej winy i poinformował o tym Sprzedającego.
5. Realizacja zamówienia Kupującego może być uzależniona od dokonania wpłaty całości lub części wartości zamówienia lub uzyskania limitu kredytu kupieckiego co najmniej o wartości zamówienia lub zgody Sprzedającego na wysłanie zamówienia za pobraniem (płatnego przy odbiorze).
6. Wysłanie przedmiotu umowy następuje w terminie określonym na karcie produktu, a dla zamówień złożonych z wielu produktów w najdłuższym terminie z określonych na kartach produktów. Bieg terminu rozpoczyna się z chwilą realizacji zamówienia.

§4 Prawo do odstąpienia od umowy

1. Kupującemu, przysługuje na podstawie art. 27 Prawa konsumenckiego prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 Prawa konsumenckiego.
2. Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wydania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
3. W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą.
4. Kupujący ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
5. Kupujący odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt i ryzyko.
6. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej przedmiotem umowy a będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
7. Sprzedający dokonuje zwrotu zapłaty przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Kupujący, chyba że Kupujący wyraźnie zgodził się na inny sposób płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
8. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem zapłaty otrzymanej od Kupującego do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Kupującego dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
9. Konsumentowi zgodnie z art 38 Prawa konsumenckiego nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy:
a. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedający nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
b. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
c. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
d. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
e. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
f. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
g. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy;
h. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę.
i.towarów (usług) wykraczających poza standardową ofertę Dostawcy, przygotowanych na specjalne zamówienie Zamawiającego i dostosowanych do jego indywidualnych potrzeb (np. przewody i kable cięte na odcinki, kontraktacja towaru, otwarte płynne produkty typu kleje, chemia modelarska, rolety i obrazy produkowane na wymiar, akumulatory, baterie i inne);
10. Po otrzymaniu przesyłki ze zwracanym Towarem, ostateczne przyjęcie zwrotu uzależnione jest od stanu w jakim został on dostarczony do siedziby Dostawcy. Po pozytywnym przyjęciu zwrotu wystawiana jest faktura korygująca wyłącznie za zwracany Towar i zostaje ona przesłana na adres e-mail Zamawiającego. Uiszczone przez Zamawiającego koszty dostawy nie podlegają zwrotowi.
11. Po otrzymaniu od Zamawiającego potwierdzenia o przyjęciu korekty faktury sprzedaży, zwrot środków nastąpi niezwłocznie do 14 dni roboczych przelewem na numer rachunku bankowego Zamawiającego lub pozostanie do rozliczenia na saldzie i zostanie zaliczona na poczet przyszłych zamówień.
12. Pokrycie kosztów dostarczenia zwracanego Towaru do siedziby Dostawcy leży po stronie Zamawiającego.
13. Dostawca nie pobiera opłaty z tytułu zwrotu Towaru, jednak zastrzega sobie możliwość jej wprowadzenia.

§5 Rękojmia, reklamacje,gwarancje

1. Sprzedający na podstawie art. 558§1 Kodeksu cywilnego całkowicie wyłącza odpowiedzialność wobec Kupujących z tytułu wad fizycznych i prawnych (rękojmia).
2. Sprzedający ponosi odpowiedzialność wobec Kupujących na zasadach określonych w art. 556 Kodeksu cywilnego i kolejnych za wady (rękojmia).
3. W przypadku umowy z Kupującym jeżeli wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od momentu wydania rzeczy, przyjmuje się, że istniała ona w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kupującego.
4. Kupujący jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, może:
a. złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny;
b. złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy;
chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Jeżeli jednak rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedającego albo Sprzedający nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, nie przysługuje mu prawo do wymiany rzeczy lub usunięcia wady.
5. Kupujący, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedającego usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedającego, przy czym przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Kupującego inny sposób zaspokojenia.
6. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
7. Kupujący jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, może również:
a. żądać wymiany rzeczy na wolną od wad;
b. żądać usunięcia wady.
8. Sprzedający jest obowiązany w pierwszej kolejności naprawić lub usunąć wadę ewentualnie wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego.
9. Sprzedający może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.
10. W przypadku, jeżeli rzecz wadliwa została zamontowana, Kupujący może żądać od Sprzedającego demontażu i ponownego zamontowania po dokonaniu wymiany na wolną od wad lub usunięciu wady, jednak zobowiązany jest ponieść część związanych z tym kosztów przewyższających cenę rzeczy sprzedanej albo może żądać od Sprzedającego zapłaty części kosztów demontażu i ponownego zamontowania, do wysokości ceny rzeczy sprzedanej. W razie niewykonania obowiązku przez Sprzedającego, Kupujący jest upoważniony do dokonania tych czynności na koszt i niebezpieczeństwo Sprzedającego.
11. Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedającego dostarczyć rzecz wadliwą na adres reklamacyjny, a jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez Kupującego byłoby nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest udostępnić rzecz Sprzedającemu w miejscu, w którym rzecz się znajduje. W razie niewykonania obowiązku przez Sprzedającego Kupujący jest upoważniony do odesłania rzeczy na koszt i niebezpieczeństwo Sprzedającego.
12. Koszty wymiany lub naprawy ponosi Sprzedający, za wyjątkiem sytuacji opisanej w §5 pkt 10.
13. Sprzedający obowiązany jest przyjąć od Kupującego rzecz wadliwą w razie wymiany rzeczy na wolną od wad lub odstąpienia od umowy.
14. Sprzedający w terminie czternastu dni ustosunkuje się do:
a. oświadczenia o żądaniu obniżenia ceny;
b. oświadczenia o odstąpieniu od umowy;
c. żądania wymiany rzeczy na wolną od wad;
d. żądania usunięcia wady.
W przeciwnym wypadku uważa się, że uznał za uzasadnione oświadczenie lub żądanie Kupujący.
15. Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi, a jeżeli przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana przed upływem roku od momentu wydania rzeczy Kupującemu.
16. Roszczenie Kupującego o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady jednak nie wcześniej niż przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy Kupującemu a jeżeli przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana przed upływem roku od momentu wydania rzeczy Kupującemu.
17. W przypadku, kiedy określony przez Sprzedającego lub producenta termin przydatności rzeczy do użycia kończy się po upływie dwóch lat od momentu wydania rzeczy Kupującemu, Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne tej rzeczy stwierdzone przed upływem tego terminu.
18. W terminach określonych w §5 pkt 15-17 Kupujący może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny z powodu wady fizycznej rzeczy sprzedanej, a jeżeli Kupujący żądał wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, bieg terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany rzeczy lub usunięcia wady.
19. W razie dochodzenia przed sądem albo sądem polubownym jednego z uprawnień z tytułu rękojmi termin do wykonania innych uprawnień, przysługujących Kupującemu z tego tytułu, ulega zawieszeniu do czasu prawomocnego zakończenia postępowania. Odpowiednio stosuje się również do postępowania mediacyjnego, przy czym termin do wykonania innych uprawnień z tytułu rękojmi, przysługujących Kupującemu, zaczyna biec od dnia odmowy przez sąd zatwierdzenia ugody zawartej przed mediatorem lub bezskutecznego zakończenia mediacji.
20. Do wykonywania uprawnień z tytułu rękojmi za wady prawne rzeczy sprzedanej stosuje się §5 pkt 15-16, z tym że bieg terminu rozpoczyna się od dnia, w którym Kupujący dowiedział się o istnieniu wady, a jeżeli Kupujący dowiedział się o istnieniu wady dopiero na skutek powództwa osoby trzeciej – od dnia, w którym orzeczenie wydane w sporze z osobą trzecią stało się prawomocne.
21. Jeżeli z powodu wady rzeczy Kupujący złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny, może on żądać naprawienia szkody, którą poniósł przez to, że zawarł umowę, nie wiedząc o istnieniu wady, choćby szkoda była następstwem okoliczności, za które Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności, a w szczególności może żądać zwrotu kosztów zawarcia umowy, kosztów odebrania, przewozu, przechowania i ubezpieczenia rzeczy, zwrotu dokonanych nakładów w takim zakresie, w jakim nie odniósł z nich korzyści, a nie otrzymał ich zwrotu od osoby trzeciej oraz zwrotu kosztów procesu. Nie uchybia to przepisom o obowiązku naprawienia szkody na zasadach ogólnych.
22. Upływ żadnego terminu do stwierdzenia wady nie wyłącza wykonania uprawnień z tytułu rękojmi, jeżeli Sprzedający wadę podstępnie zataił.
23. Sprzedający o ile jest zobowiązany do świadczenia lub świadczenia finansowego na rzecz Kupującego wykona je bez zbędnej zwłoki, nie później niż terminie przewidzianym w prawie.
24. Prawa z gwarancji, a w odniesieniu do sprzedaży dokonywanej na rzecz podmiotów nie będących konsumentami - także prawa rękojmi, nie przysługują w wypadku stwierdzenia:
a) naruszenia (usunięcia lub uszkodzenia) plomb gwarancyjnych lub innych zabezpieczeń Towaru, jeżeli Towar posiadał plombę lub innego rodzaju zabezpieczenie tego typu,
b) niefachowej ingerencji w sprzęt dokonanej przez nieuprawnione osoby,
c) niefachowej uprzedniej naprawy Towaru.
25. Dostawca wyłącza możliwość zgłoszenia reklamacji z tytułu rękojmi po okresie 6 miesięcy od momentu zawarcia umowy sprzedaży na produkty określone poniżej:
a) akumulatory;
b) baterie.
26. W przypadku reklamacji wymagających ekspertyzy towaru Dostawca ustosunkuje się do reklamacji Zamawiającego w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu dostarczenia paczki do siedziby firmy. W przypadku reklamacji rozpatrywanych na odległość termin jest liczony od momentu zgłoszenia reklamacji na platformie sprzedażowej przez Zamawiającego.
27. Jeżeli Towar ma wadę, Dostawca może( zaznaczając, że w pierwszej kolejności dostawca/sprzedający ma obowiązek naprawić towar):
a) wymienić towar na nowy;
b) naprawić towar;
c) obniżyć cenę towaru;
d) odstąpić od umowy.
27. Rozpatrzenie reklamacji przez Dostawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, Dostawca poinformuje Zamawiającego, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. Reklamacja może zostać odrzucona gdy dostawca nie ma możliwości rozpoznania reklamacji w terminie 14 dni. Informując kupującego zostanie ponownie rozpatrzona po upływie 14 dni gdy produkt reklamowany zostanie dostarczony do siedziby dostawcy lub gdy wymaga wykonania dodatkowej ekspertyzy w zewnętrznym serwisie lub w siedzibie producenta/dystrybutora/importera. Nierozpoznanie reklamacji w terminie i poinformowanie o terminie jej rozpoznania po upływie 14 dni, nie skutkuje uznaniem reklamacji za uwzględnioną. Ostateczna decyzja wyboru formy rozpatrzenia reklamacji zależna jest od Dostawcy na podstawie przesłanek określonych prawem i okolicznościami.

§6 Polityka prywatności oraz bezpieczeństwo danych osobowych

1. Administratorem baz danych osobowych przekazywanych przez Kupujących hurtowni jest Sprzedający.
2. Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 roku. Kupujący podając przy składaniu zamówienia swoje dane osobowe Sprzedającemu wyraża zgodę na ich przetwarzanie przez Sprzedającego w celu realizacji złożonego zamówienia. Kupujący ma w każdej chwili możliwość wglądu, poprawiania, aktualizacji oraz usuwania swoich danych osobowych.
3. Szczegółowe zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych wykorzystywanych w celu realizacji zamówień przez hurtownie zostały opisane w Polityce prywatności, która znajduje się pod adresem: kecja.pl/polityka-prywatnosci.htm
4. Przetwarzanie danych osobowych Klientów Końcowych będzie zgodne z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późno zm.).
5. .Dane osobowe Klientów Końcowych są gromadzone i przetwarzane przez Dostawcę w celach związanych wyłącznie z realizacją na rzecz Zamawiającego zamówień Dropshipping.
6. Zamawiający zobowiązany jest zapewnić, iż w przypadku danych osobowych Klienta Końcowego uzyskał on uprzednią zgodę na ich przekazanie Dostawcy i przetwarzanie w celu realizacji zamówień Dropshipping.
7. Administratorem danych osobowych Klientów Końcowych udostępnionych Dostawcy przez Zamawiającego będzie Zamawiający.
8. Dostawca nie będzie przekazywał posiadanych danych osobowych Klienta Końcowego poza danymi potrzebnymi Przewoźnikowi do realizacji umowy. Przekazanie danych nie jest równoznaczne z przekazaniem praw do ich przetwarzania innego, niż konieczne do realizacji zamówienia.
9. Klientowi Końcowemu przysługuje prawo do wglądu do swoich danych oraz możliwość ich poprawiania lub żądania ich usunięcia. Żądanie usunięcia danych jest równoznaczne z rozwiązaniem ze skutkiem natychmiastowym każdej umowy o realizację dropshippingu dotyczącej dostarczania towarów na adres dostawy danego Klienta Końcowego.
10. Dostawca w związku z realizacją dropshippingu będzie gromadził i przetwarzał dane osobowe wyłącznie w zakresie niezbędnym do świadczenia na rzecz Zamawiającego usług na podstawie umów cywilnoprawnych, a zatem zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt. 4 ustawy o ochronie danych osobowych Dostawca będzie zwolniony z obowiązku rejestracji zbioru danych Generalnemu Inspektorowi Ochrony Danych Osobowych.
11. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest DK INVESTMENT GROUP Sp. z o. o. Niałek Wielki 133, 64-200 Wolsztyn NIP: 9231728522, REGON:381339281 KRS:0000748078
12. Podane dane osobowe będą przetwarzane:
a) w celu założenia i prowadzenia konta Zamawiającego - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. – w celu prowadzenia konta Zamawiającego, do czasu rezygnacji z prowadzenia konta. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie skutkować będzie brakiem możliwości założenia konta Zamawiającemu i składania za jego pośrednictwem zamówień. Odbiorcą danych Zamawiającego będzie dostawca hostingu;
b) w celu zawierania umów sprzedaży wysyłkowej, ich obsługi i realizacji - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. – w celu zawarcia i realizacji umowy, przez okres 5 lat licząc od końca roku, w którym została zawarta umowa sprzedaży. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie skutkować będzie brakiem możliwości realizacji zamówień. Odbiorcą Pani/Pana danych będzie dostawca hostingu oraz firmy wysyłkowe, za pośrednictwem których nastąpi dostawa zamówionego towaru, operator płatności online - w przypadku płatności realizowanej za pośrednictwem operatora;
c) w celu promocji produktów własnych - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. f ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. - do wniesienia sprzeciwu na otrzymywanie informacji handlowych lub do ustania celu biznesowego. Podanie danych osobowych w celu otrzymywania informacji handlowych jest dobrowolne. Potencjalnymi odbiorcami danych są dostawca hostingu, firma świadcząca na rzecz administratora danych osobowych usługi marketingu, dostawca oprogramowania wykorzystywanego w celu wysyłania informacji handlowych;
d) w celu gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z platformy sprzedażowej przez użytkownika (pliki Cookie) - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. f ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r - a dokładnie w celu: utrzymania sesji użytkownika (po zalogowaniu), dzięki której użytkownik nie musi na każdej podstronie platformy sprzedażowej ponownie wpisywać Loginu i Hasła;
e) dostosowania i optymalizacji platformy sprzedażowej do potrzeb Zamawiających, tworzenia statystyk oglądalności podstron platformy sprzedażowej, zapewnienia bezpieczeństwa i niezawodności działania platformy sprzedażowej - odbiorcą powyższych danych będzie dostawca oprogramowania platformy sprzedażowej oraz hostingu strony, Google Inc z siedzibą w USA. Dane przetwarzane w tym zakresie przetwarzane będą do ustania przyczyny biznesowej. Więcej informacji na ten temat znajduje się: www.kecja.pl
13. Osoby, których dane dotyczą, posiadają prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, prawo do przenoszenia danych, natomiast w przypadku danych przetwarzanych na podstawie zgody – prawo do usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. W celu realizacji powyższych praw należy wysłać wiadomość na adres: bok@kecja.pl
14. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
15. Państwa dane mogą być profilowane w celu przedstawienia sprofilowanej oferty handlowej.
16. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do dokonywania transakcji w ramach platformy sprzedażowej. Brak podania danych osobowych uniemożliwia utworzenie konta na platformie sprzedażowej oraz dokonywanie transakcji w ramach platformy sprzedażowej; Nie dotyczy to przetwarzania danych dla celów handlowych i marketingowych, które dokonywane jest tylko w przypadku dobrowolnego wyrażenia zgody, niezależnie od transakcji w ramach platformy sprzedażowej.

7. Windykacja - wezwania do opłacenia zobowiązań

1. Zamawiający zobowiązuje się regulować należności wynikające z zawartej umowy między Dostawcą a Zamawiającym, na podstawie wystawionej faktury VAT.
2. W przypadku niezgodności wynikających z wystawionych faktur VAT Zamawiający jest zobowiązany zgłosić je jak najszybciej i Dostawca zobowiązany jest to zmienić.
3. Gdy Zamawiający nie opłaci faktury VAT w terminie, Dostawca będzie prowadzić działania windykacyjne prowadzące do ściągnięcia należności.
4. Do należności głównej wynikającej z faktury VAT Dostawca ma prawo naliczyć odsetki, o których mowa w art. 7 ust. 1 lub art. 8 ust. 1 ustawy z 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych oraz może żądać od Zamawiającego zwrotu naleźności określonych w ustawie.
Co więcej, w sytuacji, gdy zalega z zapłatą kilku faktur, dłużnik może zostać obciążony wielokrotnością tych kwot. Uprawnienie takie wynika z art. 10 ust. 1 ustawy z 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.
5. Równowartość kwot rekompensaty, o której mowa w ust. 15.4., jest ustalana przy zastosowaniu średniego kursu euro ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym świadczenie pieniężne stało się wymagalne.
6. Na każdym etapie procesu windykacji Dostawca ma prawo skierować sprawę na drogę postępowania sądowego, dochodząc w ten sposób zapłaty należności powstałej w wyniku zawartej umowy.
7. Dostawca wysyła do kupującego wezwanie do zapłaty z określonym 7 dniowym terminem do zapłaty zaleglości. Po tym czasie może wysłać kolejne wezwanie oraz skierować sprawę do kancelari prawnej w celu wystosowania procesu sądowego.

§8 Postanowienia końcowe

1. Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie ma na celu naruszenia praw Kupującego. Nie może być również w ten sposób interpretowane, gdyż w przypadku niezgodności jakiejkolwiek części regulaminu z obowiązującym prawem Sprzedający deklaruje bezwzględne podporządkowanie się i stosowanie tego prawa w miejsce zakwestionowanego przepisu regulaminu.
2. O zmianach regulaminu i ich zakresie zarejestrowani Kupujący będą powiadomieni drogą elektroniczną (na wskazany przy rejestracji lub zamówieniu e-mail). Powiadomienie zostanie wysłane co najmniej na 30 dni przed wejściem w życie nowego regulaminu. Zmiany wprowadzane będą w celu dostosowania regulaminu do obowiązującego stanu prawnego.
3. Aktualna wersja regulaminu jest zawsze dostępna dla Kupującego w zakładce regulamin (kecja.pl/Regulamin_sklepu.htm). W trakcie realizacji zamówienia oraz w całym okresie opieki posprzedażowej Kupującego obowiązuje regulamin zaakceptowany przez niego przy składaniu zamówienia. Za wyjątkiem sytuacji, kiedy Kupujący uzna go za mniej korzystny od aktualnego i poinformuje Sprzedającego o wyborze aktualnego jako obowiązującego.
4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednie obowiązujące przepisy prawne. Kwestie sporne, jeśli Kupujący wyrazi taką wolę, rozwiązuje się na drodze postępowania mediacyjnego przed Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej lub procesu przed sądem polubownym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej lub na drodze równoważnych i zgodnych z prawem metod przedsądowego lub pozasądowego rozwiązywania sporów wskazanych przez Kupującego. W ostateczności sprawę rozstrzyga sąd właściwy miejscowo i rzeczowo.