Silnik Redox Brushless 650/850
65,01 PLN
Netto: 52,85 PLNSilnik Redox Brushless 650/850
Outrunner Redox 650/850 to jednostka o najniższym indeksie kV spośród trzech dostępnych "650-tek" z oferty Redox, dająca jednakże bardzo pokaźny moment obrotowy przy jednoczesnym bardzo niskim zapotrzebowaniu na energię. Silnik jest więc stworzony dla modeli trenerków, górnopłatów i innych samolotów o charakterze treningowym, gdzie duża powierzchnia skrzydeł i wysoki moment dają doskonałą stabilność modelu w powietrzu oraz wyjątkowo długie czasy przelotów, podczas których na spokojnie można trenować swoje umiejętności jako pilota.
Dodatkowo, silnik ma możliwość przełożenia wału na drugą stronę korpusu uzyskując w ten sposób opcję "odwróconego montażu" - może to okazać się szczególnie pomocne w modelach z ograniczoną możliwością montażu wręgi pod instalację silnika z przodu modelu lub też okazać się idealnym rozwiązaniem w modelach z napędem pchającym.
Zestaw zawiera:
- Silnik bezszczotkowy redox
- Małe łoże montażowe z 4 śrubkami
- 3x konektor typu banan - gniazdo
- 3x koszulka termokurczliwa
Dane techniczne
Waga: | 65 g |
Średnica: | 28,0 mm |
Konektory: | 3,5 mm |
Napięcie pracy: | 7,4 - 11,1 V / (3 LiPo) |
Obroty/Volt [RPM/V]: | 850 |
Średnica wału: | 3,0 mm |
Pobór prądu własny: | 0,7 A |
Długość obudowy: | 35,0 mm |
Moc: | 170 W |
Zalecane śmigła: | 9x5 - 10 x 6 |
Max. Sprawność: | > 75 5 |
Długość wału: | 53,1 mm |
Regulator: | 12 A |
Ciąg statyczny: | 650 g |
Konektory dodatkowe: | 3 x 3,5 mm + osłony |
Łoże: | łoże X 40mm + śruby |
Max. pobór mocy: | 11,5 A |